Saturday, June 9, 2012

Simple Update

Aku rasa macam dah lama tinggalkan blog nie tanpa diupdate. Bukan apa, masa tak mengizinkan aku untuk melepak depan laptop dan menulis entri. Mei lepas aku cukup sibuk bercinta. Ya, bercinta dengan segala nota dan buku.  Tapi tak lama, cukup seminggu sebelum habis mei aku dah break up. Well, aku memang selalu tak lama kalau berhubungan dengan benda benda begitu. Seminggu yang berbaki aku gunakan untuk terapi diri aku. Bila dah break up hati ada rasa sedikit gelisah. Biasalah kan.

Terapi aku mudah saja, buku buku fixi serta lejen press yang aku rembat dulu ketika PBAKL dulu, aku ambil dan aku baca satu persatu. Terapi yang agak berkesan bagi aku kerana jiwa aku sudah kembali pulih. Hebat? Tak juga, Allah lagi hebat.

Now, i'm back to Gombak. Kena harungi short semester pula. Even though agak susah sebab apa yang kita belajar dalam masa lima bulan telah disingkatkan menjadi dua bulan. Tapi nak tak nak kena survive jugalah. Jadual yang agak pack sebab kelas dari isnin sampai jumaat. Sembam muka atas bantal. Dah takda masa untuk pergi hoore hoore tengok wayang. Just ada masa untuk download cerita sebab wifi laju. Tapi terpaksa redha bila burn cerita dalam dvd dan dvd itu telah dirembat mr monyet. Pasrah.

No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.