Tuesday, September 13, 2011

Round Round Round Round










Rasa macam banyak pula aku update entri hari ni. Ahh, lantaklah. Sebelum aku jadi malas dan segala cerita jadi pekasam, better aku updatekan juga.

Sabtu lepas memang berjalan sungguh. Bila dapat kawan - kawan kaki jalan, memang macam nie lah jadinya. Dari takde arah tujuan terus pergi ke Ikea sebab nak memuaskan nafsu makan zahirahabukassim. Dia nak melantak meatball. Ikutkan aje segala permintaan selagi dia ada selera nak makan.

Lepas tu teringat pula sayang kitorang yang ada dekat Times Square sebab ada briefing dodgeball. Terus shoot ke sana, pusing - pusing sampai kaki aku sakit. Disebabkan dah tak tahan, aku rembat sandal tigapuluhsembilan ringgit. Berjumpa sayang kitorang syafiqsaad dekat bowling. Tunggu sampai dia habiskan game dan terus bergerak pergi membuncitkan perut lagi.

Kali nie makan dekat Mali's Corner Danau Kota. Sedap punye makan, teringat pula spec atikahallias yang ada dekat Giant Batu Caves. Tengok jam adalagi sejam sebelum curfew. Cepat - cepat habiskan makanan dan terus shoot ke sana.

Sampai dekat pintu pagar lagi seminit pukul sepuluh. Fuhh. Mujur sempat. Sampai hostel semua pengsan keletihan.

No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.