Monday, July 4, 2011

Rindu mereka

Terbaik gila, roomate aku atikahallias sedang sibuk buat program untuk LED yang aku pulak masih sempat mengular update blog. Lepas tu baru la tergedik gedik tanya itu ini.

Sekarang ni rasa nak balik membuak buak gila. Tapi memang benda tu akan datang pun kalau dah dekat dekat nak final. Saja nak goda aku. Dahla dengan lab tak siap lagi, assignment pun sama. Nanti nak present apa pun aku tak tahu. Esok pula ade kuiz.

Tapi apa yang pasti aku RINDU dekat kawan kawan aku di Taiping. Rasa macam lama sangat tak jumpa diorang. Pastu hati nie rasa macam tak sedap je, rasa macam ada something jadi dekat diorang yang aku tak tahu. Haish, cepat la 17 july. Aku nak balik jumpe mereka kesayangan aku.









Merekalah kesayangan serta pujaan hati aku. Susah nak tinggalkan mereka nie. Gambar nie waktu diorang berjimba tanpa aku dengan finaz sebab kami tiada di taiping. So jelezzz.




ps: kopitiam tu pun aku rindu juga.

1 comment:

kau nak kata apa.silakan.