Monday, July 25, 2011

Back to campus.

Akhirnya! Sampai juga di BMI nie. Pagi pagi dah dikejutkan cik atikahallias kata dapat apartment. Time tu rasa, adoyai, masalah betul la nak kena pindah pindah barang pula kan. Mujur la ada cik zahirahabukassim tolong angkut guna kereta dia. Dua trip jugalah. Omg! nampak sangat barang aku dan cik atikahallias banyak. Tapi mujur juga kat apartment ada lift so takdelah beban sangat nak angkat barang sampai tingkat lima.

Mula mula check in, wah menarik juga. Cuma bilik agak sempit sikit tapi selesa juga. Janji kipas aku kipas syiling yang pergh laju syial. Malam malam confirm sejuk gila.

Bad news.

Time jumpa cik wan tadi aku dapat offer bilik di hostel. Time tu aku tolak sebab memikirkan barang yang dah diangkut dengan penat lelah kan. Elok sampai bilik cik zahirahabukassim, cerita la apa yang diofferkan pada aku tadi pada cik atikahallias. Bila dah fikir banyak kali, dua dua pening. Tak tahu nak terima atau tak offer tu.

Balik dari beli barang barang naik apartment, jiran pula provok tanya kalau ada bilik kosong kat hostel nak pindah tak masuk sana. Adoi, lagi la aku serabut. Dah elok elok duduk sini, nak kena dua kali kerja pulak angkut barang pergi sana. Tambah pula ada certain barang dah susun masuk almari. Haish.

Btw, esok kemungkinan besar akan mula kelas. Mujur sem nie sekali lagi aku berjaya kosongkan hari jumaat. So, kalau rasa nak balik kampung senang sikit, khamis malam da boleh gerak balik. Tambah pula nie nak dekat puasa.

So, to all my friend, selamat menjalani kehidupan kampus dan selamat berpuasa.



ps : bilik masih kekal tema pink purple.

No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.