Wednesday, February 9, 2011

semalam

semalam sesuatu berlaku. seriously cakap memang aku stupid gila bagi benda tu terjadi pada aku. entah mana mind aku pergi waktu tu pon aku tak tahu. sesuatu yang sentiasa dibayangi sehingga hari ini. kalau dapat aku putar balik masa, memang aku nak.

tapi past is past kan. so let it go. bak kata tikah, " itu la yang Dia bagi untuk kita ambil as a pengajaran supaya after this kita tak buat lagi benda macam tu. semua orang buat kesilapan kan. cuma antara sedar dengan tak sedar je."

so, after this i will remain myself supaya tak mudah percaya pada orang.

to jay, thanks sebab sudi tolong ktorang. we really appreciate it. nanti ktorg belanja ok.


ps : sori bcoz ktorg banyak habiskan ur krdt phone. :'(

No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.