Thursday, February 24, 2011

cuti mid sem


cuti mid sem dah bermula. semua orang excited nak balik. exam pun jawab tak jawab je sebab semua dah fikir rumah, rumah dan rumah. home sweet home la katakan. padahal rumah dekat je, balik tiap - tiap minggu. so, disebabkan aku dan rumate bukan dari golongan itu, kitorang buat - buat cool lepak chill kat hostel.

fine. bukan.

kitorang join aktiviti club kembara. pergi Taman Negara dan Pulau Redang. see, aku dah tekad nak join aktiviti kan. so, aku dah buat sampai sanggup tak balik cuti. tolonglah appreciate pengorbanan kitorang ini. haha. dan tadi ketika enak aku menyental baju, datang sorang sis yang cantik. sembang punya sembang, dia pun join pergi Pulau Redang dan dia sangat excited sebab aku join juga. dia kata ada juga kawan.

aku rasa macam bangga kejap kat situ sebab ada orang nak beramah - mesra - macam - dah - kenal - lama ngan aku. siap story pasal bilik segala bagai. aku tau dia nak sebilik dengan aku.*perasan* hahaha. dah. mungkin kalau aku continue story, ada yang muntah plak tengok aku perasan lebih.


iklan jap,

woit rumate! study la jangan nak terbongkang atas katil baca novel. hang ade paper esok. lainlah aku. lalalalalalala.


iklan lagi,

aku rimas dengan " follow u, follow me back." macam syial. next entri aku story.






ps : bakal dapat sepakan hebat. dush!

2 comments:

kau nak kata apa.silakan.