Wednesday, January 26, 2011

kalumpang


dah beberapa hari aku cuba cari peluang nak update. tapi wifi sini banggang sket. biasalah, benda free memang macam tu. siapa nk bagi internet dengan kelajuan maksimum kalau nama pun free dan dikongsi dengan berpuluh ribu orang ye dak. takpe, maintain cool.

selama dua hari juga aku dah macam robot sebab habis sengal satu badan. semua ini gara - gara kem tiga-hari-dua-malam aritu. btw, it was very interesting. even sometimes ade ceramah yang buat aku terhangguk - hangguk tanda sangat faham, tapi still boleh survive la.

that place nice dan gila punya cantik scenery dia. mungkin akan ke sana lagi after this dengan members. disebabkan kelajuan internet yang lembab, ini saja yang dapat aku simpulkan. nak lebih - lebih tunggu aku balik raya cina.
 


No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.