Sunday, June 6, 2010

Plagiat report.

Tadaa.


Finally aku berjaya siapkan report LI tanpa bantuan sesiapa.
HAHAHAHA.
Kenapa mesti bantuan sedang segala maklumat di depan mata.
Untung buat praktikal di tempat yang menjadi tarikan ramai pelajar.
Senang nak menjalankan aktiviti plagiat report.

Ahh. Aku peduli apa.
Nak kata report aku tak original.
Silakan. Silakan.
Badget semua report yang korang buat tu original ke.
Aku berani jamin jarang nak jumpe report yang totally original.
Mesti ada even sedikit peniruaan berlaku.
Sekurang kurangnye aku jujur mengatakan aku plagiat report orang.

Cuma jangan jadi terlalu bodoh dengan tiru sebijik la.
Guna otak sikit.
Edit selagi boleh. Biar ayat nampak powerful sikit.
Buat yang mana belajar je.
Tak perlu nak nampak hebat sampai kantoi di tengah jalan.
Masalah lain yang akan timbul nanti.


So, frends.
Jumpalah kita pada 21 june nanti.
Cau.


katakata : niat nak bawa kereta kena batalkan. sigh.

No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.