Thursday, June 17, 2010

Old Friend ii

Terserempak dengan old friend memang selalu buat aku speechless.
This time terserempak plak dengan sumeone yang aku
really rapat tyme standard 2 or 3 aku pun lupa.
Bila nak ungkit balik kisah lama, memang takkan habes.
Kerja kitorang hanya bergayut phone sampai lebam.


Bila jumpa balik. Dia masih sama.
Masih gila macam dulu.


  Aku : ko buat ape sekarang?
  Dia : nanti aku nk sambung study dekat KLMU.
 Aku : ohhh. bagus bagus. tapi before nie ko buat pe?
 Dia : syhh. aku buat bisnes skunk.
 Aku : bisnes pe plak ko nie. jangan angkut aku. aku tak berminat.
Dia : *sambil kuarkan barang* aku buat bisnes jual kondom dan sperma. 
Aku : bongok la ko.*buat aksi terkejut* ko jual kat sape? pelacur or gigolo mane? taiping ade ke port diorang. bapok ramai la.
Dia : hahaha. hotak ko. ko tengok benda nie macam apa yg aku cakap tadi ke?
Aku : main main lagi ngan aku. ko cakap cmtu, aku balas la balik.
Dia : aku badget ko nie budak baik. padahal otak sama je gila ngan aku.
Aku : ko baru tau ke. hahaha.


Ok, fine.
Benda yang dimaksudkan hanyalah

Kondom ----> masker Shiseido.
Sperma -----> perapi rambut tanpa bilas.

Sekian. Hahahahahah.

4 comments:

  1. haha..mennde tu dipaggil kondom yekk..sperma pon boleh jadi bahan..haha..mcm2 korang ni

    ReplyDelete
  2. hahaha. bengong. k.dilla mmg pon. mula lahh tu nak merapu. hahaha. gyler. =p

    ReplyDelete

kau nak kata apa.silakan.