Tuesday, May 25, 2010

Old Friend

Report aku tak pernahnye siap. Hari hari datang dengan azam nak buat report. Tapi haram, sentuh pun tidak. Asyik mengadap muka buku dengan benda alah nie. Cilaka betul la.


Semalam tengah khusyuk aku tengok movie sambil message dengan jejaka merangkap kawan aku yang mengalami tekanan jiwa. Aku baik hati layan je la jejaka tu.


Tetiba bunyi ringtone telefon maxis aku. Gila, mana aku campak hp aku. Cari cari cari. Yeah! Jumpa bawah bantal. Number tak dikenali. Shit, sape pulak yang telefon aku ni.


A : Hello? *nada sekat sekat*
B : Hello. Assalammualaikum.
A : W'salam. Erk, ni sape ekh?
B : Aku Irfan. Kenal tak?
A : *Dalam otak pikir. Irfan, irfan irfan. yang mana satu nie. Aku ada member nama Irfan ke.* Cepatt kembalikan ingatan aku. Haish. 


5 minit kemudian.


A : Demm! Ang ka. Baru aku ingat. Ha. Kenape?
B : Ha, ingat pun. Bla bla bla * dlm keadaan kalut*
A : Wey, rilex r. Aku pun sentap gak ang col aku tetibe. Cool cool. Jangan r gelabah. Tau la lama tak jmpe. So, apehal?
B : Ang ingat tak cikgu praktikal tyme kita form 2 ke 3??
A : Confirm aku lupa.


Memang aku lupa. Sori la wey, tak dapat bantu ang mengembalikan ingatan ang terhadap cikgu tu. Dah lama sangat kot.


Tapi aku nak gtau, memang aku sentap ang col. Pastu dapat tau ang kat Unikl BMI skunk. Merapuu la ang. Merata ang g nak amik diploma. Bermasalah betul kawan aku sorang nie. Haish.


Cau.


katakata : lepas nie kemana pula la.

4 comments:

kau nak kata apa.silakan.