Tuesday, May 18, 2010

Biadap

Penat aku hari ni. Pagi pagi ikut Uncle Danial pergi Celcom Centre sebab mereka dah blagak taknak join Telekom. Ada aku kisah ke. Berperang mulut dengan orang tua nama Nazmi lagi penat. Filem lucah penuh laptop. Aku tak 'tipu'. Supplier lagi. Tapi bila aku buka tak keluar. So, macam mana aku nak buktikan dekat awek dia yang balak dia sungguh tak senonoh. Suka menonton minah indon mandi sambil berkemban sampai mulut terngangga. Aku pun tengok gak tapi takdela sampai macam tu. Gila punya lucah.


Balik rumah aku terus pergi dapur selongkar ketam masak lada semalam. Aku bukak periuk tengok ada lagi dua ekor. Cantik sangat. Aku capai mangkuk aku belasah dua dua ekor tu. Segala allergik yang aku alami sehingga menginap di rumah sakit langsung aku tak peduli. Dua ekor tak menjejaskan kulit aku la bai. Gila bongkak aku nie.


Aku benci orang takde adab. Aku tengah kusyuk sembahyang boleh pasang lagu pula. Celaka betul perempuan tu. Kalau taknak hormatkan aku, sila la hormat makcik yang kat sebelah aku. Mulut dahla bising selalu mengganggu kententeraman aku. Tapi tadi aku macam nak bantai gelak kaw kaw punye sebab mekap macam badut. Hello perempuan, lu jangan berlagak cantik depan gua ha. Cantik lu tak natural. Mekap macam badut. Gua memang nak bantai gelak kat lu tadi. Mekap tebal tebal, masuk toilet berak berpeluh juga. Cair mekap kau la ngok.


Sekarang aku rasa nak buang package movie dari saluran Astro aku. Aku nak ambik entertainment. Baru masyuk sikit. Adik aku takde aku boleh buat apa saja. Adik aku balik, aku duduk dalam bilik senyap senyap. Haha.

2 comments:

  1. 4 cerita dalam 1 entry. haha! terbaek la gelak sama itu badut. hahah! nk gelak jugakkk. =p
    dah lma xbaca blog k.dila. mcm2 cerita merapu ada. hahahaaa. - cawal =D

    ReplyDelete
  2. cawal : hahhaa. jum gelak ramai ramai.

    ReplyDelete

kau nak kata apa.silakan.