Wednesday, April 7, 2010

Jawab menjawab

Apa hal gila punya banyak orang nak tag aku. Its ok la. Terima kasih kepada MR PIJOE sebab kau terlalu rajin untuk mengetag aku. Untuk tidak mengecewakan kau dan menyebabkan kau bunuh diri, aku jawab tag kau ok. Tapi ade question. Do i deserve the award too? If i deserved it, thanks. If not, its ok.

1. Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?

Aku akan tarik senjata yang dia gunakan untuk tikam aku dan tunjuk depan dia sambil kata "terima kasih sebab sedarkan aku siapa kau yang sebenar, KAWAN "


2. 6 org di hati anda ?

- Allah swt
- Family is everythings to me
- Friends
- Seseorang yang aku rahsiakan
- Tak dapat fikir da.
- Yeah, sudah tentu kau yang sedang membaca. Hey! kau, kau dan kau ada di hati aku.


3. Anda rasa anda comel ?

Kalau aku cakap ye, nanti korang muak nak muntah penuh satu baldi. So, better aku biar korang yang nilai. Comel ke. Euwww.

4. Single or taken ?

Dua dua pun tak, dua dua pun ya. Tiada jawapan yang spesifik. Maaf.

5. Blog yang anda suka ?

Blog yang aku rasa aku suka la.


6. Adakah bilik anda kemas setiap hari ?

Bergantung pada keadaan. Sempat kemas, tak sempat tunggu adik aku kemas. Balik tengok dah cantik.

7. Lagu terakhir yang anda dengar ?


Samsons - Tak bisa memilihmu. Winamp yang putarkan. Telinga aku hanya mendengar. Jadi kali terakhir sebab aku pause nak tengok cerita House.



8. Last text message ?

EDD Xtrastrange. Itupun comment dari facebook.

9. Last phone call ?

Adik aku. Mintak tolong amik dia kat sekolah.

10. Hari terakhir anda menangis ?

Today. Terkejut? Tak payah nak buat buat terkejut. Memang betul. Ini semua sebab ketua aku yang gila.

11. List lima faberet colour anda .

Putih, hitam, purple, pink, orange mungkin juga merah.

12. Orang terakhir anda ber"ym" ?

Siapa ntah. Hilang ingatan kejap.

13. Game yang anda paling suka ?

NFS. Ganas? Aku rasa tak pun. Sebab itu saja game hebat yang aku tahu main.


14. Adakah anda peminat MCR ?

Aku suka lagu my black parade. Itu maknanya aku minat MCR ke. Kalau itu stands for My Chemical Romance la.


15. Apa perasaan anda semasa jawab tag ni ?

Aku rasa mengantuk tapi tak boleh tido lagi sebab kena jawab tag ni dan sebab kain tak lipat lagi. Bermasalah betul.

16. Anda rasa tag ni best ?

Perghhh. Gila punya best sampai otak aku jadi jem.

17. Tag lagi 10 orang .

Bab paling best. Sekali lagi mangsa aku adalah.
miss innz 
dak ngada 
fiD 
miss sha 
mr hariz
Tak mampu dah. Lagi lima, sesiapa yang tiada kerja nak buat, aku sarankan kau jawab tag ni. Grenti kau terus ada kerja. Serius. Kepada lima mangsa yang terkena, aku saja bagi homework kat korang. Buat, kalau tak rotan. Huahuahua. 

2 comments:

kau nak kata apa.silakan.