Tuesday, March 16, 2010

woah amal kawen


moshimoshi.hyehye

oh.hari tu aku ade kata nak upload gambar kawen member aku kan.nah amek la.tak banyak sebab aku tak bawak benda alah yang kuakua flash tu.so,aku belasah je gambargambar yang member aku upload kat facebook.tu pown sikit sangat.heh.

yang ngah menepung tawar tu cik ekyn.ey,kau makan sireh 
senyapsenyap kan.haa.


inilah member aku.minah nie sempoi gyle.kawen pun macam tak kawen.


aku rase macam nak gelak tyme nie sebab ini bukan la perangai amal
daringdaring camtu.hak3.
 

ini plak membermember convent yang datang.tyme nie aku da chow balek.
ops.ade certain people dalam nie aku tak kenal coz aku bukan
sekolah menengah convent.juz sekolah rendah saje.peace!*sambil angkat dua jari*

btw,even baru berjumpe setelah lama tak jumpe.aku nak say tenks kat korang sebab still ingat nama aku.woah!aku rase terharu sangat la.even dulu ade pernah gaduhgaduh,kau kutuk aku,aku kutuk kau tapi still kawan kan.dulu comot sekarang da tak comot kan.chantek da.hee.korang jangan hempuk aku cakap cmni.

tapi paling penting perangai sorangsorang tak berubah.still gyle macam dulu.hahaha.pecah perut gak la dengar dorang nyembang.muuuaaahhh.luv u olls.

. sayoonara .

miss dilla kata :
kami nie dulu semua kurang cerdik.skunk sume da cerdik
heee.syiok.

No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.