Thursday, March 11, 2010

tenks kawan


moshimoshi.hyep.

aku rase macam aku pernah pergi dekat belog ini dulu.lama da.tahun lepas kot.aku sendiri tak ingat.not bad r belog dy.tapi disebabkan line cam hampeh hari tu aku tak follow dy.pastu aku terlupe terus pasal belog dy.then now aku jumpe balek belog dy dari member dy ACAP sebab aku terbace pasal acap nie kehilangan seorang member.sekali aku click link mamat nama Afif Asyraf sentap gyle aku.

thats him!aku still ingat dowh ape dy tulis.rupanya dy da arwah.Al-Fatihah buat arwah.serius waktu aku bukak tu memang aku tak tawu nak cakap ape.rase cam nak cry cry cry je.tak sempat nak knl ngan belog arwah.tapi nak buad macam mane.ini semua takdir.mungkin Tuhan lebih sayangkan dy.so acap.aku nak say tenks la kat kau sebab kau temukan balek aku ngan belog arwah even dy da takde.hurmm.='((

. sayoonara .

miss dilla kata :
hope arwah ditempatkan dengan orangorang yang beriman.
amin.

No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.