Wednesday, March 10, 2010

tali jam putus


moshimoshi.heyyo.

alamak.tali jam putus r.cis.rase cam nak pegi campak buang je jam tu.naseb baek free gift dari voir.haish.aku takbley la hidup tanpa jam di tangan.hey hey.ini ade peluang mawu bodek emak dan abah di rumah untuk belikan jam tangan yang baru.wahwahwah.maybe


pastu aku nak bodek untuk bende nie sekali


amacam.oke tak.dahdah.cukupcukup la dilla.ape kau ingat parents kau tu cop duit.takpun ade business yang untung jutajuta.sekali mintak sampai riburaban.mmg tak patut la.otak kau memang da sewel la.lorh.ade aku kesah ke.abah da janji maw menghadiahkan itu dslr pada aku.tunggu tunggu dan tunggu jela.heee.oh!bayangkan akhirnya nanti aku dapat melihat sendiri gambargambar yang disnap oleyh diri sendiri.masyuk gyle arh.hahaha.

. sayoonara .

nota ibu jari :
tak dapat yang nie.yang laen pown xpe.

No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.