Thursday, March 11, 2010

roti vanilla lima kupang


moshimoshi.hyehye.

walawey.result SPM keluar hari nie la.haha.semoga berjaya la buad adekadek diluar sana.tidak lupa juga dekat adek aku yang tengah gelabah tak tentu pasal kat rumah tu.ditambah pula tak dapat amek result arinie sebab mak aku ade kursus plus peksa.ya ahmad aizat.tak senang duduk la kau dirumah tu.

hahaha.dahla semalam kene bising sebab nak kuar memalam buta semata mata nak pegi tengok bola.nak guna motor aku pulak tu.pergh.sekali abah aku sound jadi pape jangan cari dy.sentap trus mamat tu.trus msg member kata tak jadi pegi.tapi dalam pada tu dok merepek cam orang gyle je.then masuk bilik.pastu kua balek rampas remote astro.ape kejadah kau nie.cari pasal ngan ktorg pulak.haish.

oh.arinie aku senang hati sebab abah cuti.argh kau peduli ape aku senang hati kan.so,abah la hantar aku pegi keje.tak payah aku naek moto.aku cukup malas la nak bawak motor sekarang.banyak sangat halangan.halangan yang aku sendiri tak dapat elakkan.halangan yang,ok fine.point utamanya adalah sebab MALAS.itu je.oh ya.aku kene bising pagi tadi sebab lupa bayar bil talian telefon mak aku.sengal.dah aku lupa nak buad cemane.

alihalih,abah aku yang pegi bayar sebab dy nak pegi post office pos surat akak aku dengan baju cucu kesayangan dy.cakap nak pegi photostat semalam tapi pergi sampai ke taiping.hebat betol.macam kat area rumah aku takde kedai je.tapi okela.dapat hadiah berupa roti vanilla yang harga lima kupang satu.dari aritu aku pesan,semalam baru dapat.takpe layankan aje.haha.dahla,otak aku da beku.kat dalam nie aircond kuat sangat macam duduk kat antartika.memang aku tipu.sape suruh percaya.apela.

. sayoonara .

miss dilla kata :
mak pak sama naek gelabah.cool la pakcekmakcek.
gudluck ;)

No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.