Sunday, March 14, 2010

pelis ratakan bukit itu untuk aku.


moshimoshi

fuhfuh.adek lelaki aku da selamat pergi ke keyl dan keesokannya akan ke genting.akhirnya,tiada siapa nak kacau aku gune lappy aku selaen minah sengget nama nuratiqah.da pandai comment dengan insan lelaki.gatal sungguh.itu sebab aku tak bagi dy maen myspace sangat.oh.aku takpe.da besar.dy bawah umur.takbley.

mungkin aku patut "kunci" lappy nie.hurmm.mungkin.

tadi makcek norhanam agak kalut mengisi borang yang aku tak tahu borang ape.tapi lebih kurang seperti membuat acc untuk masuk ke website kementerian kesihatan.disebabkan makcek norhanam kurang mengetahui caracaranya so,aku yang baik lagi budiman kenela ajar dari A sampai Z.

hah.agak penat sebab nak kene melayan kerenah berokband yang sememangnya macam berok.sekejap oke dan sekejap tak oke.rase nak hempuk sembilanpuluhsembilan kali pown ade.rosak padan muka aku.latihan memandu petang tadi seperti budak kecik baru nak bawa kereta.wtf.rase cam nak suruh kontraktor ratakan bukit tu sebab asyik buad aku mati enjin.

ha.gelakla.aku bagi korang peluang gelakkan aku.hampeh!

ha,en hafiz.sesuka hati kamu suruh tukar status relationship tu.hek!no way.hahaha.so paksa beribu kali pun takkan ubah.hahaha.nanti jatuh la saham orang.esh.tak pandai cover la kamuu.syhhh.

. sayoonara .

miss dilla kata :
sengal,bongok,gyle.syabas.boleh hantar tjg rambutan.



3 comments:

  1. eish2..beruk pon wat band eh..haha..ok2 tak lawak..

    biaselar mati enjin mase latiham memandu..=)

    ReplyDelete
  2. ahaks..biasa la..
    da nama pun baru belajar bawak kereta..
    normal..kalau da pandai x perlu pegi belajar kan..

    ReplyDelete
  3. koru : huuuu.

    miss anne : betol betol. =))

    ReplyDelete

kau nak kata apa.silakan.