Tuesday, March 16, 2010

kau bermasalah,aku bertambahtambah bermasalah


moshimoshi

oke.aku tarik balik katakata aku.internet tibatiba jadi terbaek gyle.syabas la celcom broadband.

cinta.kau tahu ke cinta tu apa.aku rasa macam da banyak orang yang buta sebab cinta.sana sini orang bercerita pasal cinta,kawen dan sebagainya.sampai aku rasa naik muak dengan benda tu semua.

kau muak.kau join aku ok.

sebab cinta kawan aku jadi terseksa.sebab cinta kawan aku sanggup jadi orang ketiga.mungkin dy terlalu desperate.ops.aku minta maaf.semua berlaku sebab cinta.aku kasihan melihat mereka.terlalu taksub dengan cinta sampai mengabaikan segalanya.bila putus.nah.tergolek sana sini.

kau tengok kawan kau ade partner, kau pun nak ada partner.pastu kau rembat saja yang ada.kau tak fikir dy laki orang,dy boyfie orang, yang penting kau tahu dy sayang kau,kau sayang dy.apa kau bodoh sangat.kau memang hebat sebab sanggup ambil risiko.

aku tak salahkan mereka seratus peratus.

aku pun manusia biasa.mereka juga.ada keinginan untuk disayangi.tapi tolonglah sebelum buat something fikir la dulu baik dan buruk.kau rasa dengan ada partner kau boleh berjaya dan kalau pun dy tinggalkan kau, kau still boleh berfikir secara waras dan terus berjaya.teruskan.

tapi kalau sebaliknya,kau fikir la akibatnya.

dah.aku merepek ape kat sini.mungkin terbawa bawa dengan masalah cinta kawan aku yang aku sebagai sahabat setia mendengar dari awal sampai habes.aku tak kisah nak beri nasihat.tapi apa apa keputusan semua di tangan kau.samada kau atau dy, bagi aku dua dua salah.fikirfikir kan lah.

oh ya.ini hanya pendapat.setiap orang ada pendapatnya sendiri kan.aku pun bukan perfect sebab aku pun bermasalah. =_='

. sayoonara .

miss dilla kata :
aku pun ada masalah gak.kau nak bantu.silekan.

No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.