Thursday, March 18, 2010

kaburi mata dengan lakonan


moshimoshi

Kenapa internet semakin lembab. Aku tak tahu. Sedangkan aku berada ditengah bandar yang connection 3g adalah terbaik. Kecewa. Itu yang aku rasa sekarang. Streamyx di rumah masih lagi sepi. Desakan demi desakan sudah dilakukan tetapi hanya cakap cakap kosong yang keluar.

Aku tau kau buat kerja. Tapi boleh cepatkan sedikit kelajuan kerja yang kau lakukan itu. Aku penat menunggu.

Hai pemantau. Selamat datang ke TM. Apa yang aku perlu lakukan ketika kau ke sini nanti. Berlakon melakukan kerja kerja yang aku sendiri tak pernah buat. Oh ya, mungkin aku perlu menyuruh pakcik di sini mengajar aku serba sedikit supaya mata kau dapat aku kaburi dengan lakonan yang sementara.

Syabas. Aku mungkin berjaya. Selamat datang ke dunia lakonan aku.


2 comments:

  1. tu la,puji lgi internet2 provider kt tenet nih,hehe..smua lembab !!

    ReplyDelete
  2. N : tawu xpe. semua lembab.aku tlg upkan speed streamyx org, streamyx aku x up up pown. haish.

    ReplyDelete

kau nak kata apa.silakan.